måndag 6 februari 2012

Vecka 5

Idag har nästan alla börjat med sina estetiska arbeten på olika sätt! En del är fortfarande i planeringsstadiet, men tankeverksamheten pågår för fullt och några har redan börjat skapa. Jag (Linnéa) håller just nu på med att göra en animation i goanimate.com där man gratis kan skapa en kort film där jag ska sprida mitt budskap om dödsstraff. Jag (Amanda) har börjat skissa lite grann på en affisch men jag är inte säker på att det är det som jag kommer att göra till slut. Jag har också tittat lite på goanimate.com, där jag skulle kunna göra en liten film om känslor.

Linnéa jobbar med goanimate.com


Kläder kan också användas för att sprida etiska budskap!

Paulina skissar på en uttrycksfull affisch!


Nästa vecka fortsätter estetiken flöda i Hv09!
Och vecka 9 väntar en fantastisk redovisning av de fantastiska arbetena!

Linnéa & Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar